2020. április 23., csütörtök

Tulajdonképp halál mázlista vagyok. A lányom és a fiam kb 30 perce főznek online anyukámmal, skype-on keresztül. Megérte a belefeccölt cirka 100 óra a karácsonyi konyha és a hozzá tartozó ételek megvarrásába (filcből, hogy ne foglaljon nagy helyet és össze lehessen hajtani).
Ezalatt a 30 perc alatt regisztráltam a New York City Balett online balettórájára (kizárt,hogy fennmaradjak érte hajnal fél1h-ig, ami nekik d.u. 6h, de azért mégis), kipakoltam a mosogatógépet, megnéztem a kiégethető pufi-festék receptjét a neten és még írni is van időm.
Mióta négyen vagyunk itthon, kicsit olyan, mintha nyaralnék. Ebből is látszik, hogy minden viszonyítás kérdése. Két kamaszfiú és két kisgyerek ellátása után a csak két kisgyerek színtiszta wellness. Még akkor is, ha felváltva visítanak estefele a fáradtságtól.
És végül csak felmondtam egy verset az otthonoktatós csoportba és nagyon jólesett. Rá is jöttem, hogy mennyire hiányzik a munka - értsd: bármilyen munka, csak ne háztartás legyen.
És kb 3 hét múlva vége nálunk a karanténnak, tegnap bejelentette a köztársasági elnök. Szóval már látni a z alagút végét, de mégis van bennem egy halom szorongás - pl. hogy mi van, ha visszajön a vírus? Meg hogy a karantén végétől az iskola végéig az összesen 1 hónap és utána megint jön 3 hónap nyári szünet, úgyhogy kezdődik az egész előlről, mármint a két gyerek egész napos ellátása-szórakoztatása-lelki vígasztalása, ami = én-idő minimalizálása, megspékelve durva meleg napokkal, amikor még a kertbe se lehet majd kimenni. És valahogy Emberemmel sem mennek úgy a dolgok, azon kapom magam, hogy este fél10h és 10h között, amikor végre le tudunk ülni kettesben, nagyon nehezen találok témákat, miről beszélgessünk. Remélem ez normális ilyen körülmények között, amikor inger legfeljebb a délutáni alvásidőben ér, és max az, hogy megnézek egy normális sorozatból kb 20 percet (normális = nő írta, rendezte, játsza felvillantja, hogy mennyi kreativitás lapulhat is egy emberben). 
Vége a skype-nak, megyek. Jó volt itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése