2014. február 28., péntek

Mérhetetlen nagy az Isten állatkertje a szakirodalom a tökéletes szülő tökéletes gyerekének neveléséről. Az én gyerekem ugyan tökéletes természetesen, mégsem bír elaludni hajnal 1h előtt. De én vagyok a hibás. Azért mert sírni hagyom. Azt mondják a szakemberek, hogy ezzel a módszerrel tuti depressziós és drogos lesz nagykorára, és soha nem hív fel majd a szülinapomon. Tehát nem hagyom sírni. Járkálok vele 5 órán keresztül és bereked a hangom a sok énekléstől. De a másik tábor szerint állítólag így is drogos lesz és depressziós, ráadásul prostitúcióból fog megélni (de legalább felhív majd a szülinapomon és lesz némi zenei érzéke).
Azon is meg voltam győződve, hogy van tejem, a babám boldog, mert alig sír, nagyokat alszik, sokat nevet. De tegnap a gyerekorvosnő rávilágított, hogy ez a gyerek éhezik és rettenetesen alultáplált, adjak neki pótlást, szerezzek be egy mérleget és mérjem napi 10szer, stresszeljem magam halálra, mert 400 gramm hízás és 2 cm növés 3 hét alatt az smafu. És én, miközben a folyton csordogáló tejemet próbálom felitatni, nézegetem a babám egyre szaporodó hurkáit meg a tokáját és alapvetően kicsattanok a boldogságtól, azon gondolkodom, hogy a gyerekorvost a rókaprém bundájába fojtsam e bele, vagy egy vödör tápszerbe. Asszem ez utóbbi.

A könyvégetésen még gondolkodom, az nem fér bele az imidzsembe. Hja, nem egyszerű a frissen szült nő élete. 

4 megjegyzés:

  1. A gyerekorvost le kell szarni, ez miről beszél? 40 dkg 3 hét alatt teljesen oké, heti 10 dkg-t mondanak minimumnak. AZ enyém ugyan néha még ennyit se hízott az elején, most meg olyan hurkás, mint egy malac. Ha nem sír, nem éhes.

    VálaszTörlés
  2. Úgy látszik ez mindenhol így van. :-D Tőlem is folyton azt kérdezgette a védőnő, nem kell-e felírni tápszert. Semmi mást nem bírt ismételgetni. Nem is igen jött két alkalom után, mert nem dugtam neki semmi lóvét a zsebibe, ráadásul kocsival akarta házhoz hozatni magát. Csudálkoztam is eléggé, mikor azt mondta a telefonban, hogy jöjjön el érte a férjem kocsival. Szégyenkezve vallottam be, hogy nincs kocsink, én is busszal járok. :-D
    Ja, a fiamon kívül meg még egy ikerpárnak is besegítettem tejcivel. Úgy mellékesen.
    Biztos jutalékot kapnak, ha tápszert írnak fel, vagy mifene.
    Te csak úgy csinál mindent ahogy nektek a babával jól esik!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Olga!
    Nagyon rég olvastalak és most döbbenten látom hogy alaposan lemaradtam! Gratulálok és kitartás!!

    VálaszTörlés